Kanały dotarcia i sprzedaży są niezwykle istotne w chwili, gdy sami jesteśmy właścicielami sklepu i staramy się dotrzeć do klienta. Im więcej dróg, tym większa możliwość, że produkty, które pozyskaliśmy celem zatowarowania magazynu, znajdą rynek zbytu i zostaną wykupione, jednocześnie przynosząc zyski dla działalności. Wybór największej platformy sprzedażowej i obsługa klienta Allegro, to jedna z najlepszych dróg, do zwiększenia odwiedzin naszej witryny, jednocześnie pozwalająca dotrzeć do nowych potencjalnych klientów.
Nowe możliwości, jakie wdraża Allegro, aby dopasować się do potrzeb przedsiębiorcy
Obsługa klienta Allegro jest niezwykle ważna, dlatego witryna na każdym kroku wdraża udoskonalenia mające na celu spełnienie oczekiwań konsumenta. Allegro nie zapomina także o wystawcach, którzy korzystają z usług platformy i za jej pośrednictwem sprzedają swoje produkty lub usługi. Coraz to nowsze możliwości zaowocowały specjalnie stworzonym kontem biznesowym oraz dodaniem funkcji, jaką jest menadżer Allegro, aby zoptymalizować i ujednolicić wystawiane przedmioty, dając klientom i właścicielom sklepów przejrzysty i czytelny wygląd. Najlepszą metodą na wykorzystanie potencjału integracji Allegro z naszym e-sklepem jest połączenie opcji, jakie niesie oprogramowanie Apilo – sprawdź więcej.
Obsługa klienta Allegro z wykorzystaniem wtyczki Apilo pozwala na:
- Automatyzację zleconych zadań
- Wysyłkę maili do klientów
- Monitoring i aktualizację stanów magazynowych
- Aktualizację statusów płatności
- Automatyczne zamawianie kuriera
Wdrożenie automatyzacji w postaci wykonywania zleconych działań przez oprogramowanie Apilo pozwala na wprowadzenie oszczędności firmy, jednocześnie zwiększając jej zyski. Ze względu na obsługę klienta przez program, może on w tym samym czasie realizować zamówienia kilku klientów jednocześnie, dodatkowo skracając czas realizacji do niezbędnego minimum.
Wypróbuj możliwości Apilo w swoim biznesie
Jeżeli jeszcze zastanawiasz się nad wprowadzeniem działań optymalizujących pracę sklepu, wypróbuj możliwości, jakie niesie za sobą włączenie oprogramowania w działanie sklepu internetowego i przetestuj wtyczkę za darmo przez okres 21 dni.
Prowadząc działalność e-commerce, poszukujemy coraz częściej nowych rozwiązań pozwalających na dotarcie do nowego grona użytkowników, którzy z chęcią skorzystają z naszych usług. Jedną z opcji cieszącą się dużą popularnością wśród sprzedawców jest integracja własnej platformy internetowej z witryną sprzedażową Allegro, dzięki której nasze przedmioty mogą być łatwiej wyszukane i zakupione przez nowych, potencjalnych klientów.
Integracja e-sklepu z platformą sprzedażową Allegro
Zwiększona ilość koniecznych działań do zrealizowania poprzez poszerzenie obszaru sprzedaży nie zawsze należy do najłatwiejszych. Po pierwsze musimy nauczyć się sprawnie poruszać po witrynie Allegro, aby móc dodawać przedmioty oraz obsługiwać klientów. W tym celu warto skorzystać dodatkowo z systemu Apilo, który ułatwi nam to zadanie, poprzez przejęcie większości obowiązków i automatyczne wykonywanie zleconych zadań takich jak wysyłka maili do klientów, czy przygotowanie dokumentów przewozowych, skracając tym samym czas obsługi. Samo Allegro, choć może wydawać się łatwe w obsłudze, niejednokrotnie rodzi wiele wątpliwości, w celu ich rozwiania pomocny okaże się kontakt Allegro przez dedykowany panel z najczęściej występującymi problemami.
Wykorzystanie gotowego formularza pozwala na rozwiązanie problemów z zakresu:
- Rejestracji i aktywacji konta
- Zakupów ich wyszukiwania i obserwowania
- Statusów płatności
- Działania Allegro Pay
- Zasad zwrotów i dostaw towarów
- Funkcji wynikających z posiadania konta Smart
- Dostępnej opcji Allegro Lokalnie
Usystematyzowany katalog został stworzony tak, aby w jednym miejscu w czytelny sposób zebrać najczęściej występujące pytania i zawrzeć odpowiedzi na nie, ułatwiając w ten sposób użytkownikowi korzystanie z serwisu transakcyjnego.