Kiedy myślisz o marketingu firmy, możesz myśleć o skuteczności różnych technik marketingowych.
Email marketing to sprawdzona metoda komunikacji zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. W tym artykule przedstawiono kilka strategii i technik, które mogą pomóc w zapewnieniu skuteczności kampanii e-mail marketingowej.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Upewnij się, że masz pozwolenie od klientów lub potencjalnych klientów przed wysłaniem wiadomości e-mail. Jeśli ludzie nie chcą otrzymywać od Ciebie wiadomości e-mail, mogą oznaczać je jako spam, a nawet całkowicie Cię ignorować. Istnieje nawet szansa, że Twoja usługa poczty e-mail może wyrzucić Cię z ich systemu.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to będziesz wysyłać. Ludzie będą bardziej skłonni do rejestracji, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Jeśli chcesz, aby Twoje e-maile marketingowe były skuteczne, daj swoim klientom wiele możliwości. Pozwól swoim klientom wybrać dokładnie to, co od Ciebie otrzymują i jak często to otrzymują; również nie żądaj od nich ujawnienia dużej ilości informacji. Możliwość kontrolowania ich doświadczeń sprawi, że poczują się bardziej komfortowo z Twoją marką i Twoimi e-mailami.Musisz być wytrwały tam, gdzie to się liczy. Wytrwałość jest krytyczną częścią każdej strategii marketingu e-mailowego, ale niewłaściwa wytrwałość może być bardzo szkodliwa; więc upewnij się, że rozumiesz różnicę między dobrą a złą wytrwałością.
Jeśli jesteś wytrwały w stosunku do ludzi, którzy nie są zainteresowani, po prostu się denerwują, a to strata czasu.Kiedy ludzie zapisują się na Twoją listę e-mail marketingową, musisz z góry poinformować ich, czego mogą się spodziewać.
Powiedz subskrybentom, jak często mogą spodziewać się wiadomości od Ciebie i jakiego rodzaju wiadomości będziesz im wysyłać. Jeśli spodziewają się ilości wysyłanej poczty, są mniej skłonni do frustracji i rezygnacji z subskrypcji.Należy wykorzystać materiały preheader. Preheader to w zasadzie tylko pierwszy wiersz tekstu z treści wiadomości e-mail wyróżniony u góry. Klienty poczty e-mail, takie jak Gmail, wyświetlają ten tekst bezpośrednio po temacie. Dlatego jest to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi czytelników.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Aby uzyskać maksymalną dostępność, wysyłaj wiadomości e-mail marketingowe w formacie wieloczęściowym. Wszystkie klienty poczty e-mail, które obsługują HTML lub mają go włączoną przez użytkownika, będą wyświetlać Twoje treści w formacie HTML. Jeśli jednak ktoś otrzyma Twój e-mail i zezwoli tylko na treść tekstową, to właśnie zobaczy. Dzięki temu każdy może zobaczyć Twoją wiadomość, niezależnie od klienta lub ustawień.E-mail marketing to świetny sposób na promocję zarówno początkujących, jak i uznanych firm. Te wskazówki to świetny sposób, aby Twoja firma wyróżniała się, a także pozostała aktualna na rynku.